keskiviikko 28. tammikuuta 2015

VOLYYMIA RIPSIIN

Kerrankin hyödynsin koeviikon vapaapäivän aamun johonkin muuhun kuin nukkumiseen. Aika olisi kyllä varmasti pitänyt käyttää enemminkin opiskeluun, mutta olin kuitenkin varannut ripsienpidennys-ajan tähän väliin. Pyöräilin siis aamulla kymmeneksi Iittalan omaan Kauneuskulma Julietiin, ja puolentoista tunnin päästä lähdin tyytyväisenä uusilla tuuheilla ripsillä kotia kohti.

Kävin aikalailla vuosi sitten ottamassa ensimmäiset ripsienpidennykseni tuolla samaisella kosmetologilla, sillon olin tosi tyytyväinen tulokseen ja niin oon kyllä nytkin. Nää mun nykyset ripset eroo noista ekoista hitusen, sillä tällä kertaa päädyin kokeileen volyymiripsiä, kun noi edelliset taas oli ihan tavalliset pidennykset. Vaikka tykkäsin ihan tavallisistakin pidennyksistä, niin on nää volyymit silti enemmän mun mieleen. Volyymiripsen  ideanahan on, että pidennyksiä voidaan laittaa yhteen ripseen yhden sijasta monta.Nämä pidennykset ovat myös ohuempia ja joustavampia kuin tavalliset. Lopputulos on siis paljon tuuheampi ja yleensä myös kestävämpi, koska pidennyksiä on huomattavasti enemmän. Volyymiripsien ja tavallisten ripsienpidennysten eron huomaa kun vertaa tän postauksen ja vuoden takaisen postauksen kuvia keskenään. Vaikka hinta onkin volyymiripsienpidennyksillä vähän korkeempi kun tavallisilla, niin suosittelen silti ainakin kokeilemaan volyymeja, on nää nimittäin ainakin mun mielestä tosi kivat.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti