perjantai 9. tammikuuta 2015

ABOUT ME

Aattelin tulla kertoo ittestäni vähän, kun edellisestä tän tyylisestä postauksesta on jo aika kauan. 

Oon lukion toisella luokalla. Olin urheilulinjalla, mutta nyt keskityn muihin aineisiin. Luen pakollisten aineiden lisäksi fysiikkaa, kemiaa ja bilsaa sekä pitkää matikkaa. Aattelin kirjottaa ruotsin, englannin, matikan, kemian ja bilsan. Lukion jälkeisenä tavotteena on päästä lääkikseen. Kova tavotehan se on, mutta toivon, että kovan työn ja valmennuskurssin avulla sekin ovi joskus aukenee. 

Vaikka lääkikseen aattelinkin hakee, niin kyllä mun elämään paljon muutakin kun koulua mahtuu. Pelaan säbää naisten liigajoukkueessa. Reenit on kolme kertaa viikossa ja siihen pelit päälle, joten kyllä säbäkin aika suuren palasen mun ajasta lohkaisee. Yritän kuitenkin aina parhaani mukaan ehtiä urheilemaan säbäharkkojen ulkopuolellakin. Melkeinpä joka päivä kun ei ole reenejä niin yritän ehtiä joko salille, lenkille tai tekemään kotitreeniä.

Viellä koulun ja urheilunkin lisäksi aikaa kuitenkin löytyy ja sen useimmiten käytän poikaystäväni Tomin kanssa sekä joskus kavereiden kanssa. Onneksi joitain asioita voi kuitenkin yhdistää, ja usein käynkin salilla Tomin kanssa, ja joskus juoksen lenkin parhaan kaverini kanssa. Koulujututkin saa tehtyä usein yhdessä Tomin kanssa, sillä hän on samassa kolussa kun mä.

Asioita yhdistelemällä saa tehtyä hyvin lisää aikaa, ja niin sitä löytyy kaiken lisäksi viellä tälle blogillekin, josta pääseekin seuraamaan mun elämää ja sitä mihin mä aikani käytän.

Tässä oli nyt vähän juttuja musta ja lisää saa selville vanhoista sekä tulevista postauksista.













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti