keskiviikko 8. heinäkuuta 2015

NEW FAVOURITE LIPSTICKS



Mulla oli ollut jo pari kuukautta etsinnässä uusi huuipuna. Toiveena oli löytää jokin puna, joka olisi ensinnäkin vaaleampi kun mun muut huulipunat. No vaalean punan löytäminen ei ollut vaikeaa, mutta halusin sen olevan myös matta, sillä halusin kokeilla välillä jotain muita kun kiiltäviä punia. Vaaleita matta huulipunia löytyi kyllä, mutta huulissani ei oikeen meinaa ainakaan vetiset huulipunat pysyä, joten piti löytää puna joka olisi mahdollisimman rasvaisen ja "tönkön" tuntuinen. Lumenen huulipunat sain siis unohtaa heti, sillä ainakin mun omat Lumenet on tosi vähä pigmenttisiä, ja näin ollen eivät pysy huulissa pitkään. Muiltakaan näiltä "perusmerkeiltä", kuten L´orealilta ja Maybellineltä en vaatimuksieni laista punaa löytänyt. Olin kuitenkin jo viime syksynä löytänyt melkein toiveideni mukaisen huulipunan Sokoksen alesta. Kyseinen puna oli We Care Iconilta, mutta se osoittautui käytössä kuitenkin jo liian vaaleaksi. ( Tiedän olen vaativa! :D ) Pari viikkoa sitten kuitenkin päädyin taas Sokoksen aleen ja siellä hetken pyörittyäni löysin myös Iconin punat alennuksella varustettuna. Hetken testaituani päädyin jo omistamani punan yhtä sävyä tummempaan versioon.



 Eli tähän We Care Iconin Magnetic Lipsin sävyyn numero 4. Tämäkin on niillä rajoilla, ettei ole jo liian vaalea, mutta pidän tästä silti hyvin paljon. Hinta on normaalistikin alle kahdeksan euroa, mutta alessa tämä maksoi muistaakseni vain 4,50€. Ei siis ollenkaan pahan hintainenkaan.


Yksi uusista lemppareistani on tämä Macin ihana huulipuna. Tämä on ensimmäinen ainakin normihinnalla ostettu vähän kalliimman merkin meikki. Ei sillä, että Mac olisi edes kalleimmasta päästä, mutta minulle, joka yleensä ostaa meikkinsä lähinnä marketeista, oli tämä jo varsinainen sijoitus. :D Macin huulipunia katselin kyllä jo pari vuotta sitten lentokentällä, mutta silloin jo n. 14 euron lentokenttähinatkin tuntui kauhean suurelta, varsinkin kun oli tuhlannut kaikki rahani jo Lontoossa. Viime viikolla kävimme Mallan kanssa Helsingissä, ja Mallan suunnattua Stockan Macin osastolle, seurasin minä perässä. Mallan katsellessa meikkivoiteita, minä testailin huulipunia, valtavan värivalikoiman johdosta valinta kesti melko kauan, mutta lopulta löysin juuri etsimäni värisen punan. Eihän siinä sitten muu auttanut, kun punan kassalle kiikuttaminen. Nyt muutaman päivän käytön jälkeen, olen todella tyytyväinen valintaani, eikä 20,50€ hintakaan tunnu enää yhtään pahalta. Sävyjä oli siis tästä Lipstickistä vaikka kuinka paljon, mutta vaatimuksieni vuoksi suurin osa karsiutui pois heti kättelyssä. Pari vaihtoehtoa oli pitkään jäljellä, mutta lopulta päädyin tähän  A24 Shanghai Spice -sävyyn. Se on juuri täydellinen, ei liian punainen eikä tumma, ei liian vetinen, eikä liian kiiltävä.


Tämän väristä punaa en varsinaisesti ainakaan tällä hetkellä etsinyt, mutta äidin ostettua näitä kaksi Sokoksen alesta, otin oikeudekseni omia toisen. Koostumukseltaan tämä on ehkä paras huulipuna, mitä mulla on ikinä ollut. Hylsyssä se on oikein kuivan ja jämäkän näköinen, ja huulissa se on täydellinen yhdistelmä mattaa pohjaa ja pieniä glitterhiukkasia. Myös koko huulipunan ulkonäkö on aivan ihana, ja näkee, että Lancome on oikeasti panostanut siihen. Normaalihinnan ollessa 38.00€ on tietysti ihan suotavaa, että tuote myös näyttää nätiltä. Noin kallista punaa äiti ei olisi tietenkään ikinä ostanut, mutta kympillä kun tämän sai niin en yhtään ihmettele, että äiti osti näitä oikein kaksin kappalein. Sävyvalikoima ei alelaarissa ilmeisesti kovin laaja ollut, mutta tämä Rouge in Love -sarjan 156B Madame Tulipe -sävy on kyllä oikein kiva, varsinkin kun ihan puhdasta punaista huulipunaa multa ei viellä löytynytkään.

Tämmöinen huulipunaesittely siis tällä kertaa. Huomenna tai ylihuomenna voisin tulla kertomaan vähän eilisestä päivästäni Avustajan roolissa. Postauksessa kerron enemmän, että missä oli ja mitä tein, mutta sen verran voin kertoa, että siihen liittyi eräs hauskempaakin hauskempi mies. Sitä odotellessa hyvää ja toivottavasti aurinkoista päivää kaikille! :)


10 kommenttia:

  1. Itse en juurikaan pidä meikki postauksista mutta tämä oli tosi kiva! Blogi on muutenkin tosi nätti.

    http://imonlyforyoublog.blogspot.fi/

    > 13v, lifestyle blogi, kuvia sisältäen.

    ÄÄNESTYS LOPPUU PIAN! ÄÄNESTÄ SEKÄ LIITY LUKIJAKSI NIIN VOIT VOITTAA YLLÄTYS PALKINNON! OHJEET BLOGISSA!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kivasta kommentista! :) Ja kiva, että tykkäsit postauksesta! :)
      Käyn kurkkimassa sun blogissa. :)

      Poista
  2. Itekki oon harkinnu aika kauan et ostaisin jonku Macin huulupunista!! :) Ehkä uskaltaudun joku päivä :D Väri kyllä vähän viel hakusessa mut toi sun väri vaikuttais kyl aikas hyvältä!!
    Ja hei tosi kivanolonen blogi! Liityn lukijaksi :)
    http://janinaheikkinen.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä Macin huulipunia! Oon ollu tosi tyytyväinen tohon mun omaan. Ja kiitos! :)

      Poista
  3. Macin huulipunat on ihan must! :D Mä oon hamstrannut niitä 6 kappaletta, joista vaan yksi osoittautui huonoksi. Kaikki muut on täydellisiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ollu kyllä kans niin tyytyväinen toon, että saattaa multakin niitä löytyä kohta enemmänkin. :D

      Poista
  4. Ihania punaisen sävyjä! :) Itse rakastan huulipunia yli kaiken ja nuot magnetic lips -huulipunat on mielestäni tosi hyviä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä itekkin tykännyt niistä, vaikkakin toinen mun niistä vähän liian vaalea onkin. :)

      Poista
  5. Toi macin huulipuna on aika täydellinen .. Oon kattonu kerran tota mutta jospa se ens kerralla mukaan tarttuu haha. Tiiätkö yhtään onko just tolle sävylle rajauskynää? Ite en nimittäin oo löytäny vaikka katellu oon :( Tosi mukavan olonen blogi sulla muute :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ihan just tolle sävyle ei rajauskynää taida olla, mutta mullakin ton kanssa on käytössä Lumenen lähes saman sävyinen kynä, ja hyvin on toiminut. :)

      Poista