lauantai 6. kesäkuuta 2015

LEG DAY


Nyt on ollut blogissa taas hetken aikaa vähän hiljasempaa, ja se harmittaa mua tosi paljon. Mutta vaikka kuinka haluais kirjottaa, niin aina sitä aikaa ei vaan ole. Luulin, että loman alkaessa aikaa olis enemmän, mutta kävi melkein päin vastoin, sillä mun eka lomaviikko oli tosi kiireinen ja raskas. Nyt kiireet kuitenkin onneks vähän hellittää, ja ens viikon pitäs olla jo paljon iisimpi. Nyt kuitenkin taas yks mun lupailema treenipostaus, joka on tällä kertaa mun toissapäiväsestä, salilla tehdystä jalkatreenistä.


Jalkapäivä:

7min kuntopyörää
3 x 10 sumokyykky
3 x 10 nivuset
3 x 10 ulkoreidet
3 x 10 reisikoukistus
3 x 10 reisiojennus
3 x 7 lyhyt askelkyykky (molemmille jaloille) 
3 x 7 pitkä askelkyykkyy (molemmille jaloille)
3 x 10 takareidet alataljassa (molemmille jaloille)
3 x 7 Smith-kyykky
3 x 10 kapea prässi
3 x 10 leveä prässi
3 x 10 pohkeet prässissä
3 x 10 lantion nosto selällään, paino lantiolla

Loppuun kunnon venyttely ja pyöräily Tomille.

Kyseinen treeni oli aika pitkä ja mulla siihen meni n. 1h 30min. Yleensä en ihan näin pitkää treeniä tee, mutta kerrankin kun oli kunnolla aikaa eikä ketään hoputtamassa, niin ajattelin tehdä oikein kunnon jalkatreenin. Pyöräily oli kyllä aika tuskaa tän treenin jälkeen, mutta ainakin tiesi tehneensä jotain.

2 kommenttia:

  1. Voi vitsit kiitos, oon vaikka kuinka pitkään etsiny tämmöstä jalkatreeniä joka oikeesti tehoo! :)

    VastaaPoista