perjantai 10. maaliskuuta 2017

LEMPPARIBLOGIT

Tykkään blogin kirjoittamisen lisäksi tosi paljon myös lukea muiden blogeja. Päivittäin tsekkaan noin viisi suoraan aloitusnäytöllä olevaa lemppariblogiani. Näiden lisäksi käyn ehkä pari kertaa viikossa lukemassa muutamaa muuta blogia. Osaa lemppariblogeistani olen seurannut jo useamman vuoden ajan ja osan suosikeistani olen löytänyt vasta viimeisen puolen vuoden aikana. Suosikkilistaltani löytyy niin lifestyle-, kauneus- kuin perheblogejakin.

Mun lemppariblogit:

Annika Ollila

Annikan blogi oli ensimmäisiä blogeja, joita aloin joskus lukion alussa lukemaan, ja siitä asti oon lähes jokaisen postauksen lukenut.

Tickle Your Fancy

Tätä Sara Vannisen pitämää hyvinvointiin ja lifestyleen keskittyvää blogia oon lukenut jo jonkun aikaa, ja oon kyllä niin tykästyny Saran positiivisuutta ja hyvää oloa huokuviin postauksiin.

Alexa Dagmar

Alexan muoti- ja lifestyleblogin löysin vasta hetki sitten. Kauniit asukuvat ja ihanat sisutuskuvat saivat mut ihastumaan tähän blogiin samantien. Alexa kuvaa myös tosi kivoja videoita, jotka on kivaa vaihtelua perinteisiin blogeihin.

But I´m human not a sandwich

Tää blogi on myös yks niistä hyvän mielen blogeista, jonka söpöt kuvat saa aina hymyn huulille. On myös kiinnostavaa lukea eri elämänvaiheessa olevan kirjoittajan arjesta.

Nude

Tästä blogista löytyy aina parhaat kosmetiikkavinkit. Näitä tuotearvosteluja ja meikkitutoriaaleja seuraamalla pysyy perässä siitä mikä on nyt muodissa.

Tässä siis mun kotimaiset lemppariblogit. Näiden lisäksi käyn silloin tällöin lukemassa myös muutamaa ulkomaalaista blogia. Näissä blogeissa pääsee kivasti seuraamaan muunmaalaisten bloggaajien elämää ja kartuttamaan omaa kielitaitoa. Omia suosikkejani on mm. The Teacher Diva ja Things You Remember.

Olisi kiva kuulla myös teidän suosikkiblogejanne, joten laittakaa ihmeessä teidän lempparit kommenttiboxiin. :)


2 kommenttia:

  1. Ooh mulla on monta samaa suosikkia! Ihania blogeja. :)
    http://nataliealexandras.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Löytyi aika monta tuttua (ja pari omaakin lempparia) sun listalta :) Ja The Teacher Dia vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta, kiitos siis uudesta vinkistä! Mä ite luen Poppy Deyesiä ja Isabella Thorsdeniä enkunkielisestä, ja sit Viimeistä murua myöten on ihana suomenkielinen ruokablogi. En tiedä kiinnostaako sua nää aihepiirit, mutta ihania blogeja joka tapauksessa :D

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista