tiistai 26. huhtikuuta 2016

ARKI

Ennen mun arki oli yhtäkuin koulupäivät, jolloin oli herättävä aikaisin huvitti tai ei. Koulussa tuli istuttua aina useampi tunti päivästä, ja illat kuluivat läksyjä tehden ja harrastuksissa käyden. Sellaista mun arki oli aina ala-asteen alusta tähän kevääseen saakka. 

Tällä hetkellä mun arkeen kuuluu...

... viimeistään ysin aikaan heräämistä lähes joka aamu ( voisin nukkua useimmiten pidempäänkin, mutta päivät tuntuvat valuvan hukkaan jos herään vasta puolen päivän jälkeen)



... töitä toisessa paikallisista Mäccäreistä

... farmasian pääsykokeisiin lukua

... treenaamista juuri silloin kun itseä huvittaa, eikä joukkueen treeniaikojen mukaisesti


... kotona ja Tomilla hengailua, tekemättä oikeastaan mitään hyödyllistä

Mun arki on siis aika rentoa, ja koostuu sellaisista asioista, joita oikeasti haluan tehdä. Perjaatteessahan mun ei olisi pakko tehdä tällä hetkellä yhtään mitään, vaan voisin vain odottaa lopullisia yo-tuloksia ja hengailla kotona. Haluan kuitenkin käyttää tämän kevään hyödyksi tehden töitä ja tienaten rahaa säästöön opiskeluja varten. Vaikka välivuosi aluksi houkuttelikin, päätin kuitenkin alkaa lukea pääsykokeisiin ihan tosissani, enkä suoraa vain mennä välivuodelle edes yrittämättä sisäänpääsyä.

Tälläistä mun arki siis on ja tällaisiin juttuihin liittyviä postauksiakin varmasti tullaan näkemään tässä kevään aikana. 
Mukavaa arkipäivän jatkoa kaikille! :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti