maanantai 10. maaliskuuta 2014

FIRST

Tää on nyt se mun ensimmäinen postaus, sinänsä aika oleellinen, mutta en oikeen tiedä et mitä kirjottaisin, joten aattelin nyt ensin kertoa itestäni hieman. 
Elikkäs mä oon 16-vuotias opiskelija Hämeenlinnasta. Pidin blogia ensimmäisen kerran noin kolme vuotta sitten, mutta jonkun ajan päästä into bloggaukseen vähän hiipui. Nyt on kuitenkin alkanut taas tehdä mieli kirjoittaa, joten päätin alottaa tän blogin. Oon aatellu blogista melko lifestyle -tyylistä. Sportti aiheisia postauksia tulee varmasti jonkun verran, sillä harrastan ite paljon urheilua ja hyvässä kunnossa pysyminen on mulle tärkeetä. Blogissa tullaan näkeemään varmaa jonkin verran myös "päivän asu" tyylisiä postauksia. Blogi siis kertoo mun tavallisesta elämästä ja postauksia tulee kaikenlaisia, ja niin kuin blogin nimikin kertoo, niin aiheet liittyy mun päivään ja ihan perus elämään. 


Tässä vähän kuvia viimepäiviltä:

















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti