lauantai 5. huhtikuuta 2014

MY ROOM

Aattelin nyt vähä postata kuvia mun huoneesta, ja kertoo vähän muutenkin siitä. Eli tää mun huone rempattiin muutama vuosi sitten, kun vaihoin huonetta, kun mun veli muutti iskälle asumaan. Sillon katto maalattiin uudestaan ja seinistä poistettiit tapetit, ja maalattiin valkosiks. Oon kyllä miettinyt, että tohon pitkälle sängyn takaiselle seinälle ois kiva saada joku tehoste, esim. joku kiva tapetti tai sisustustarra. En oo vielä kuitenkaan saanut aikaseks hommata siihen mitään, mutta mun mielestä toi näyttää kuitenkin ihan kivalta ilmankin. Valkosten senien ja kalusteiden ansiosta mun huone on melko valkonen, ja oonkin yrittäny saada sinne edes vähän väriä pienillä yksityiskohdilla.


 Suurin osa mun huoneen kalusteista on Ikeasta, niin kuin sänky ja lipastokin. Ikeasta saa kivoja ja hyviä kalusteita suht koht halvalla, joten sen takia tykkään niistä. Tosta mun sängystä tykkään, koska siinä on toi pääty ja tommonen selkänoja, jotka tekee siitä vähän sohvamaisen. Siinä on myös vetolaatikko alla, johon saa hyvin tavaraa säilöön.






Peilin alla oleva lipasto toimii mun meikkipöytänä. Sen päälle saa hyvin kaiken tarvittavan ja laatikoihin piiloon tavarat joita ei tarvi ihan joka päivä. Tykkään, että tavaroilla on omat paikat, ja sen takia meikeille, harjoille, purkeille, hiusjutuille ja sudeille on kaikille omat korit. Lipaston päällä komeilee myös poikaystävältä joululahjaksi saatu korurasia.


Peilejä mun huoneesta tosiaan löytyy kyllä ihan riittämiin. Toi kokovartalo peili on mun mielestä tosi kiva, ja tykkään siitä, että sitä ei oo ripustettu seinälle, vaan että se vaan nojaa siihen. Aurinkolaseille keksin hyvän paikan tosta vieteripeilistä. Siinä ne ainakin pysyy ehjänä, toisin kuin jossain laatikonpohjalla.


Yksityiskohtina mun huoneessa on mm. Iittalan lasijuttuja. Telkkaritason välissä olevat jäätee-pullot on mun viimekesän Englanninmatkalta, mun mielestä ne oli niin kivan näkösiä, että päätin laittaa ne esille. Huoneen nurkassa roikkuu mun rippipäivänä saadut ruusut kuivattuna. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti